Sunteți aici: » Știri » Covasna, „Ținutul conacelor”, promovat în revista Be Blue Air

Covasna, „Ținutul conacelor”, promovat în revista Be Blue Air

Miercuri, 26 aprilie 2017

În urma amplelor activități de promovare turistică a județului Covasna realizate în ultimii doi ani de Asociația pentru Promovarea Turismului din Județul Covasna, revista Be BlueAir a companiei aeriene româneşti Blue Air, a realizat un reportaj despre oferta turistică a județului Covasna

În urma amplelor activități de promovare turistică a județului Covasna realizate în ultimii doi ani de Asociația pentru Promovarea Turismului din Județul Covasna, revista Be BlueAir a companiei aeriene româneşti Blue Air, a realizat un reportaj despre oferta turistică a județului Covasna.
Materialul este intitulat „Vizitează Covasna, un tărâm de vis” și acoperă 4 pagini din numărul curent al revistei, număr ce este disponibil pe piață în lunile Aprilie și Mai, la bordul tuturor aeronavelor Blue Air, pe toate cursele interne și internaționale.
 
Articolul detaliază ospitalitatea oamenilor din zona noastră, gastronomia deosebită și meșteșugarii județului Covasna.
 
Blue Air este cea mai mare companie aeriana privată, cu capital românesc, operând peste 100 de rute în majoritatea capitalelor europene. În ultimii doi ani compania a avut o creștere fără precedent, în 2016 operând peste 13.000 de zboruri, aproape dublu față de 2015 și crescându-și flota de aeronave de la 15 în anul 2015, la 24 în anul 2016. 
 
În anul 2016 compania a transportat aproape 3,6 milioane de pasageri, deci în medie 600.000 pentru 2 luni de zile, cât timp va fi acest număr al revistei disponibil la bord.
 
Suntem mândri de recunoașterea adusă județului nostru în revista Be Blue Air precum și de expunerea către turiștii români și internaționali și îi mulțumim jurnalistei Ioana M. Stan care a fost prezentă anul trecut într-una dintre vizitele organizate de noi pentru presa națională, împreună cu Asociația Travel Focus. Blue Air operează zboruri în toată Europa și, timp de 2 luni, toți pasagerii companiei – probabil peste 600.000 pentru o perioadă de două luni – vor afla despre frumusețea turistică a județului Covasna. Pentru 2017, „Anul turismului în județul Covasna”, ne propunem să realizăm o strategie coerentă de promovare și dezvoltare turistică, să continuăm proiectele de promovare turistică a județului și, mai nou, să targetăm câteva piețe străine pentru atragerea turiștilor din alte țări. Vom încerca în acest proiect să implicăm inclusiv compania Blue Air” – a declarat Róbert-Csongor Grüman, vicepreședintele Consiliului Județean Covasna. 
Construirea unui brand turistic și poziționarea acestuia în sufletul, dar și în programul de vacanță al turiștilor, fie ei români sau străini, se face în timp, cere consistență și acțiuni de promovare dese și de calitate. Mă bucur să observ că eforturile de promovare turistică a județului Covasna încep să depășească deja granițele României. Sunt mândru de ceea ce am făcut pentru județul Covasna în ultimul an, am pus mult suflet în acest proiect și le mulțumesc tuturor celor peste 100 de prieteni jurnaliști și bloggeri care anul trecut au acceptat invitația noastră de a vizita și a scrie despre tot ce am găsit eu mai frumos în județul dumneavoastră”, a declarat Rǎzvan Pascu, consultant marketing turistic și reprezentant al Asociației Travel Focus.
 
Proiectul de promovare turistică a județului Covasna a început în anul 2015 și a inclus, pe lângă multe altele, și o serie de deplasări în județul Covasna cu jurnaliști din presa scrisă, online, televiziuni și bloggeri. 
 

Noutăți