Concurs de promovare in functie publica de conducere de director executiv
Marți, 15 noiembrie 2022
În baza prevederilor art. 618 alin. (2) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, organizează în data de 15.12.2022 - proba scrisă, concurs de promovare pentru ocuparea unei funcții publice de conducere vacante din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Covasna, de director executiv, gradul II.
Condițiile de desfășurare a concursului de promovare:
Concursul de promovare se va desfășura la sediul Consiliul Judeţean Covasna din municipiul Sfântu Gheorghe, piața Libertăţii, nr. 4, astfel:
- proba scrisă: 15 decembrie 2022, ora 10,00
- interviul: se va susține într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise
Condițiile de participare la concursul de promovare:
- să fie numiți într-o funcție publică din clasa I;
- să îndeplinească condițiile minime de vechime, respectiv minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
- să fie absolvenți de studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor juridice,
- să fie absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr.1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
- să nu aibă o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile prevăzute de Codul administrativ;
- cunoașterea unei limbi străine din limbile oficiale ale Uniunii Europene, nivel de bază, dovedită cu documente care să ateste deținerea competenței, emise în condițiile legii.
Dosarul de concurs se depune de către candidați, la sediul Consiliul Judeţean Covasna din municipiul Sfântu Gheorghe, piața Libertăţii, nr. 4, în termen de 20 de zile de la data afișării anunțului (15.11.2022-05.12.2022) și trebuie să conțină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 143 alin. (1) din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și următoarele:
a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul administrativ.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Compartimentul resurse umane, telefon 0267/311190 sau 0367/403900 int. 138.
Curriculum vitae, modelul comun european